slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Friday, February 15, 2008

valentin.

lani sem točno na valentina zbolela za gripo. to je bil najbolj nepokreten teden v mojem življenju in spomnim se, da mi je jezus v tolažbo posnel cd s pesmimi iztoka mlakarja. v tistih 7 preležanih dneh sem se naučila besedila s treh njegovih albumov in najbolj na celem svetu sem si želela za valentinovo na blogu objaviti njegovo pesem "valentin".
želja se mi ni izpolnila.

prilagam zgolj besedilo, pa še to en dan prepozno.


Valentin
(Iztok Mlakar)


Ne zamj'rte hospa, res mi je žou,
an vas pruosm, da mi oprostiste,
sz eno sem druhu zamenju vas,
jemaste prou, nikdar vidla me niste,
nikdar v življenju me niste poznala,
zna bit, da preveč sem spil kak kvartin.
Človk se zmuot, kej čmo, so že leta pasala,
ne zamj'rte hospa, d'n's je svjet Valentin.

Kako bi se lohkor poznala, nas dva,
an kako lohkor v kop kej bi mjela,
vi ste od usih spoštovana hospa,
meni pej samo glaž klapu djela.
gvišnu ni res, da kak bot se prplazi
pod nuoč vam sosedov tamlajši v spomin,
tku putihu an naskrevš, da noben ne opazi,
ne zamj'rte hospa, d'n's je svjet Valentin.

Ni res, da pojstla trava je bla,
an škure pej veje drevjesa,
ni res, da pod p'ku tam dol pri potuoku,
sva buohu ukradla nebjesa.
Ni res, da do jutra v kop sva ležala,
ni res, da ta rama vam bla je kušin,
ne ni res, da na njej tisto noč ste zaspala,
ma ne zamj'rte hospa, d'n's je svjet Valentin.

Ne zamj'rte gospa, res mi je žou,
an vas pruosim, da mi oprostiste,
sz eno sem druhu zamenju vas,
jemaste prou, nikdar vidla me niste.
Pjan sem an bluodim, hospa prou ste rekla,
nikdar v kop nas ni spravu deštin.
An ni rjes, da če čez lice ena solza je tekla,
ma sej nisem neč vidu, hospa sej veste,
d'n's je svjet Valetin.

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home