slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Tuesday, January 22, 2008

spešl okejžn bir.

sem si odprla, ko sem izvedela prešerno novico.

jutri s sodelavkami odpotujem iz te smotane ljubljanske kotline. pot nas bo zanesla na jug. začuda je končno napovedano sonce, luna bo v levu, there's nothing good on TV, conditions are perfect :)

same babe v avtu. povabljeni moški je rekel ne, ampak nas ne gane. ker smo lepe tudi brez njEga. aaa.

vzele bomo fotoaparat in sončna očala. pa vesele cd-je za v avto.

I feel 10 years younger. angleščina na mojem blogu? yeah.

spešl okejžn bir je pa z eno besedo pivo, ki mi ga je prinesla sanja, moja najljubša vampirica, v zameno za joto. reče se mu radegast in je v zlati pločevinki. že 4 dni ga hranim, da ga bom odprla za res posebno priliko. in ekola. ni bilo treba dolgo čakati.

če se bo izlet sesul v prah, ker sem ga razglasila, ste vsi vi najbolj krivi. jaz sem samo lepa zraven. uiii :D

5 Comments:

  • At 12:48 AM , Blogger Unknown said...

    To mi deli! Veseli me, da se kolektivno počutimo vedno boljš. Poljub in objem iz Lj city. :)

     
  • At 6:52 AM , Blogger mushu said...

    oh, uzemte me kdaj sabo. kdaj ko ni izpita =)

     
  • At 8:02 AM , Blogger arctic donkey said...

    ej, blo je res krasno. srce me vec ne boli, ker sem koncno ugledala luc sveta.
    fotke pridejo, ko se obdelajo.
    sicer pa - naslednja etapa je severovzhod. enkrat marca. bos obvescena. =)

     
  • At 10:15 AM , Blogger mushu said...

    hehe. marca =)
    fotke se morjo obdelat pred grejo v objavo? a ste j.lo? =)
    hihi

     
  • At 1:17 PM , Blogger arctic donkey said...

    ne, sam mamo enga fotografa pr hisi. js tud pravm, da je to krneki =)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home