slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Monday, December 10, 2007

"nemam cajta!"

je stara fora. zadnje čase ponavljam ta stavek, ampak čisto resno mislim. bizi sem čez glavo.

na srečo sem vsaj eno skrb dala na stranski tir, oziroma je že izstopila na prejšnji postaji, v petek ji sledi druga. namreč, moja 5-tedenska kariera učiteljice v kombiniranem oddelku na PŠ struge se počasi končuje. občutki so mešani. bilo je težko in lepo, ampak me veseli, da bom imela od zdaj naprej čas pogreti kosilo od včeraj in iti sem in tja še na kakšno vajo, preden me povozijo novoletni koncerti.

letos podiram rekord: igrala bom na 3 koncertih. klanjajte se, jaz sem car.

vabim:
- 19. decembra v grosuplje na koncert pihalnega orkestra GŠ grosuplje,
- 25. decembra v cerknico, kjer bomo s cerkniško godbo igrali zelo soliden program (čas je že bil),
- če koga zanima jazz/blues/bossa nova/swing/šlager, pa lahko pride 29. decembra v kulturni dom v cerknico na koncert big banda.

ako mi tole uspe speljat tako, kot je treba, se pa vpišem na srednjo glasbeno. majkemi. =B

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home