slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, October 21, 2007

kaj me užali ...

to, da profesor pred 10 ljudmi na ves glas izjavi: "andreji se izteka biološka ura." (hoho, smeha polna skleda).

zakaj me to užali?

1. ker sem občutljiva oseba.
2. ker sem posebno občutljiva na svoj nezakonski stan.
3. ker sem mislila, da me mitch pozna vsaj toliko, da bi to lahko vedel.
4. ker je ravno on pred enim mesecem jamral, kako so vsi njegovi vrstniki poženjeni, on pa ne.

če med nama ne bi sedela sabina, bi ga fino usekala. meni se njegova šala ni zdela šalnata.

3 Comments:

  • At 10:57 PM , Blogger Luka said...

    ...da ti biološka ura tiktaka? haha, ta je pa dobra...ee,ubistvu ni dobra, brcni ga v koleno!

     
  • At 10:59 PM , Anonymous Anonymous said...

    ...biološka ura ti tiktaka? haha, ta je pa dobra. ee, v bistvu ni dobra, brcni ga v koleno!


    to je djau zabartma

     
  • At 5:48 AM , Blogger mushu said...

    micho je cuden, to sva enkrat itak ze dognali =D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home