slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Friday, October 05, 2007

centijeva vnovična levitev.

takou. minila je moja prva ura v lastnem stanovanju. lastno pomeni, da je od moje mame in da si ga delim s sestro. delim pomeni, da tu prespim, ko se po naključju v večernih urah znajdem v ljubljani ali v dolenjskih koncih in se mi ne da vozit 6500 km nazaj v cerknico.

v tej minuli urici sem pobrisala posodo, skuhala čaj, zamenjala žarnico in z radia študent prešaltala na val 202.

gledam po stanovanju in dopolnjujem spisek, kaj je treba popravit, zamenjat ali dokupit. predlagala sem, da naredim magnetke za na hladilnik, pa sem dobila zelo natančna navodila, kako morajo izgledati, da ne bojo »preveč kičasti«. prav tako sva z jezusom zamenjali celoten servis (krožnike), ker je bil prejšnji »ful grd«. slik nimava nobenih, ker tudi doma nimava lepih slik (to je res), zato bo jezus izobesil lastne fotke. razen dveh uvelih vijolic nimava nobenih drugih rož, ker je to »krneki«.

skratka, stanovanje izgleda hladno, prazno, čisto neosebno, ko bo pa dobilo prve osebnostne poteze, bojo to jezusove. to mi ni všeč. ker kjerkoli sem, moram živeti v enem meni tujem režimu. poleg tega je jezus zasedel celo sobo, jaz pa sem dobila eno omaro pod TV-jem v dnevni.

komaj čakam, da se vrnem na notranjsko.

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home