slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, September 23, 2007

emo.

spet gre vse narobe.

če me boli k. za vse na svetu, mi to takoj vržejo v fris.

če se trudim in vsem vse znesem k riti in poslušam vsako izpoved in korajžno prenašam vse očitke, mi to samo pobira energijo. itak, ko jaz koga rabim, se vedno vsi zvito poskrijejo. in če kaj naredim z dobro voljo, pa ne rata, izpadem kreten.

ker ugotavljam, da vsi z mano prijateljujejo samo, ko si obetajo kakšne ugodnosti, sem se odločila v življenju stopiti na bolj egoistično pot.

žrtvovala se bom samo, če mi bo to prinašalo koristi. kot opažam, lahko živim tudi brez najbližjih prijateljev, torej bom živela še naprej v takem slogu, samo manj energije bom pokurila za osrečevanje drugih. name se itak nihče ne spomni ...

na srečo pa ostaja par ljudi, ki jih tekom življenja nehote pozabiš, pa vedno priskočijo ob pravem trenutku. s temi se bom šla drug teden malo poveselit.

dokler depresija ne popusti, ne sprašujte, kaj je narobe.

6 Comments:

  • At 11:27 AM , Blogger Coprnije said...

    lohk ti jo sam povečam... še zmeri čakam da se oglasš s poročilo s tabora oziroma da se oglasiš na kavi da ti ga pomagam spacat...

    p.s. a bi že enkrat plačala članarino, ker zdej se mi zdi pa to že res mal bedno težit?

     
  • At 11:57 PM , Blogger zabaRTma said...

    ...ne se skirat, It˙s just an emo phase :)

     
  • At 12:18 AM , Blogger arctic donkey said...

    cat: ja.
    zabartma: sej vem.

     
  • At 11:50 AM , Blogger mushu said...

    ne stekam ... za koga se pa tok trudis?

     
  • At 12:06 PM , Blogger arctic donkey said...

    depresija je popustila, egoistična nisem, razen ko sem fino zaspana ali lačna, prijatelji ostajajo, vsaj tisti, ki hočejo, družba se širi.
    pivo macht frei, čakam skandinavca.

     
  • At 9:54 AM , Blogger Pegaz said...

    Ej, a pol se splaca bit tvoj prijatelj?
    Kaksne pa so ugodnosti?
    (sam prasam, ne me tepst) ;)
    --
    Nic obupat, samo junacki.
    Lep let, Pegaz :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home