slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Saturday, September 22, 2007

sredin izlet.

že nekaj časa smo se z inštruktorico jahanja iz prestranka (v originalu iz sežane), udeleženko enega izmed taborov (iz ljubljane) ter mojo zvesto katro menile, da gremo v prestranek na pico in pogledat naše oboževane.

tamara (učit'lca) je skenslala zaradi izpita, ostala trojka se je tja podala to sredo popoldne.

dan je bil prečudovit, sijalo je sonce, ampak je malo mrzlo pihalo, pa nič za to.

polona nam je spekla pico, ki smo jo najprej samo gledale in še na koncu sta ostala dva koščka, me smo bile pa tri in jih nobena ni hotela vzet ... zakaj smo ljudje tako vljudni? včasih zaradi tega izpademo prav bedasti. a ni res?

skratka, sledil je še krajši obhod po hlevu ... stvari se niso v dveh tednih nič spremenile, še celo polona je ostala kljub grožnji z odpovedjo.

tam so bili razen julijana in matijata čisto vsi.

no, videka tudi ni bilo, ampak on je v šoli.

andrejček je namesto mene pozdravil katrco (menda se poznata od prej ... »kako je svet majhen!«).

lukata in hano sem prvič videla v kavbojkah. oba sta rekla živjo (zmaga je naša!).

maša mi je prinesla fotke od lukata iz revije o konjih. upam, da tega ne bere kdo, ki pozna lukata, ker bo potem to povedal njemu in bojo vsi rekli »ta je obsedena.« nisem. samo njegov največji fen sem, kar sem mu pa tudi že povedala, tako da naj ne bi bilo presenečenj.

kaj pa vi? koga vi na skrivaj obožujete? kdo obožuje vas? jesen je. kaj je novega?


omenjena fotka.
in novi stari državni prvak v preskakovanju.
nič novega torej.
razen spoznanje, da na tisti rdeči fotki JE ganzi.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home