slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Friday, September 21, 2007

abažura.

kdo zna razložiti besedo "abažura"?

jaz.

abažura je tisto, kar te boli, potem ko po dveh mesecih prvič igraš saksofon.

moj prelepi sax je namreč še vedno na servisu, zato mi ni bilo dano vaditi vse do prejšnjega vikenda, ko sem MORALA vaditi. mitch se je spet izkazal kot prava duša in mi posodil svojega selmerja, vodstvo godbe cerknica pa je meni in štimkolegici velikodušno zrihtalo "najboljšo saksofonistko v sloveniji", gospo betko kotnik.

gospa je res super saksofonistka in še bolj super pedagoginja, ampak sori, 5 ur vaje me totalno vrže s tira. sicer zdaj približno vem, za kaj se gre v naših tekmovalnih skladbah, ampak ne bi hotela iti še enkrat skozi vseskupaj.
tako govorim, kot da bi cel vikend preživela v zaporu ...

v bistvu je bilo zabavno, kot je lahko zabavno le na debelem rtiču. tja smo šli sicer v okrnjeni zasedbi, ampak na srečo je bila ekipa ta prava. čisto prvič, odkar z raznimi orkestri strašimo po debelem rtiču, sem se naspala. in to obe noči! pivo mi ne gre več tako v slast, kot mi je šlo, res ne vem zakaj (mogoče, ker ga je bilo preveč?). kljub treznemu stanju sem se imela nepozabno. super motivacija za nadaljnje udejstvovanje v godbi cerknica, za katero sem bila prepričana, da bo razpadla. ampak ne bo. ker jaz sem še vedno tam.

čeprav sem včasih tudi kje drugje.

že v ponedeljek sva jo s sabino mahnile na dolenjsko, v prelepi orkester glasbene šole grosuplje. zasedba se je pomladila, kar je "loh sam dobr", glavni asi ostajajo. po vaji še pivce v torpedu, pa domov.

v torek sva z mitchem imela prvo uro v letošnjem šolskem letu. močno upam, da se moja (in njegova, v bistvu) začetna zagnanost ne bo kar polegla, kot se je že ničkolikokrat poprej, ker si hočem dokazat, da da znam igrat sax. ker zdej ga še ne znam =)

zdajle pa pod tuš in v rakov škocjan na tiskovno konferenco in godbeni piknik.

in potem se čudim, zakaj je matera razočarana nad mojo prisotnostjo doma ...

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home