slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Tuesday, September 11, 2007

pogled nazaj.

končno objavljam fotke iz zadnje runde v/na (domačini, popravite me) prestranku.


ana in tom. to je lepi par.
sprašujem se, zakaj ima tom vedno v rokah bič,
na obrazu pa tak nežen, nedolžen nasmešek ...


če si med kvizom za otroke preveč razigran in se ne moreš nehat smejat niti ko sotekmovalcu bereš vprašanje, te sotekmovalec lahko fino poškoduje. zaradi takšnih pripetljajev smo kviz za otroke uvrstili v športno in ne družabno disciplino.
pozirala sta: julian in vid.


spet ana in tom (v ozadju).
onadva sta res lepi par, ker so mi fotke z njima še najbolj všeč =)


fotka je nastala zadnji dan, ko smo se že vsi (jahači, ki tam trenirajo in otroci s tabora) malo navadili eden na drugega. stella nam je za zajtrk delala kakav, pa so se fantje pritožili, da ni "pjenice". jaz kot izkušena bivša kelnarca sem ji zaupala nekaj malih skrivnosti vegete, tako da smo na koncu vsi dobili spodoben kakav s spodobno pjenico.
ambrož je bil navdušen nad proizvodnjo kakava, kelnarca pa nad ambrožem.


naš tabor ni bila zgolj zajebancija. tale fotka nazorno prikazuje, da je bilo treba za uro jahanja početi tudi manj zabavne stvari. maša je konje skrtačila in osedlala brez besed. žal je bila skoraj edina v skupini. ostali so se potikali po hlevu, iskali jahalne škornje po apartmaju ali pa jedli sladoled. ko je bila res kriza z delovno silo, sem tudi sama priskočila na pomoč. tako zdaj s ponosom povem, da znam brez težav osedlati konja, inštalirati uzdo in celo očistiti kopita.
sprašujem se, zakaj sem še vedno samska ...


tale fotka mi je všeč, ker je ful rdeča.
predstavlja pa ganzija v solariju.
mogoče to ni ganzi, ampak v faco sta si čisto podobna.
recimo, da je.


hani se zdi trapasto, da ni vedela odgovora na ful enostavno vprašanje.
za ano pa nisem čisto sigurna, kaj ima v mislih.


vita ima siesto.


badminton je bila najljubša športna disciplina,
takoj za jahanjem in kvizom za otroke.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home