slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Monday, January 14, 2008

bienvenida en idrija.

zdej en dan se mi bo strgal film,
si bom kupu bič in mlatu po ljudeh.
vse predolgo sem bil preveč miren,
če bom enkrat tolko nor, niti ni takšen greh.

vem, da nekateri komaj čakajo na ta post. da vidijo, kaj me matra.

enostavno mi grejo določene stvari strašno na živce. predvsem to, da so te nekateri sposobni gledati in nič videti. ker je bistvo očem nevidno. ampak jaz nisem nevidna. meni na faci piše, kdaj se raje skrij, ker bom eksplodirala. tega ne znam skriti. od zmeraj sem si želela, da bi znala skriti, kdaj mi gre kdo na živce, kdaj me kdo spravi v zadrego, kdaj sem užaljena. ampak ne znam.

vseeno pa nekateri tega sploh ne opazijo. kot da gledajo direkt skozi mene.

in spet se je nakapljalo dovolj kapljic, da je šla ena čez rob. sama sem kriva, kaj pa ne popizdim, ko je pravi čas zato. ko se zgodi kar naenkrat, so pa vsi začudeni.

zato se mi bo zdej en dan strgal film.
in če vas prosim, da me pustite pri miru, mislim resno.


7 Comments:

  • At 8:47 AM , Blogger mushu said...

    can we help in anyway? at all?

     
  • At 2:15 PM , Blogger arctic donkey said...

    uf, to bi blo vec kot dobrodoslo.
    sej vi ste kul. vi poslusate moje probleme, pa pol nakonc recete: "ne sekiri se, ti mas bl prov k oni!" =D
    nared tko, da se jutr vidmo. ne met izpitov v cetrtek.

     
  • At 12:07 AM , Blogger Unknown said...

    a če maš probleme, ti morjo prjatli rečt, da maš bl prov kt drugi? no ja...

     
  • At 5:28 AM , Blogger mushu said...

    sabina - ja, včasih morš kej tazga rečt, ker paše to slišat. odvisno od situacije in človeka, sam ko si enkrat čist razočaran rabiš enga, ki ti bo namignu, da ni vse tako slabo kot se zdi, pa tudi, če se pri tem mal stran s smeri zavije =D
    an. =)

     
  • At 10:24 AM , Blogger Unknown said...

    ok.to se strinjam, da prijatelja potolažiš, ko je res na tle. znat mu moraš pa tud objektivno razložit stvari in mu tud povedat, če je on kej narobe naredil. odvisno od situacije.

     
  • At 3:12 PM , Blogger arctic donkey said...

    mushu: aplaudiram.
    sabina: znat nekoga potolazit, je cela znanost. rect: "eh ves kaj, svet je lep. lej, pivo je lih prov mrzlo in js te mam rada. zakaj bi se sekiru?" pa ni tko zlo tesko. ali pac.

    jebiga. zdej je ze uredu.
    te megla je ubitacna. mal je treba pojokcat, da si pol ze spet svez, pripravljen za nova polena pod noge.

    vsak mal pleza pa pade. pa se pobere pa gre naprej. najlazje je, ce ne gledas dol.
    kok sm js kul.

     
  • At 7:03 AM , Blogger Unknown said...

    This comment has been removed by a blog administrator.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home