slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Wednesday, January 02, 2008

alright! bomo jazziral!

jes-aaa. doživela sem svoj krst pri big bandu. in to že v soboto, tako da že ne vem več, kaj naj napišem.

bilo je prvič, da sem šla na oder čisto brez treme. kar je glede na dejstva, da je bil to moj prvi špil s to zasedbo, da je bil program vsaj zame precej zahteven in da so nekateri prišli od daleč, samo da bi slišali, kako bom prvič zažvrgolela med samimi moškimi, kar presenetljivo. ponosna sem nase.

hja, kot edini ženski v ansamblu mi ni prav nič hudega, to je treba kar priznati. res res. prav hvaležna sem mr. mitchu, da me je seznanil z njimi. z jazzerji. heh.

in da ne pozabim, na koncu sem za svoj debut dobila šopek. aham, res mi je bilo fajn tisti večer. škoda, da je vse samo enkrat prvič :)

in še foto dodatek. avtor je g. miloš toni. če se kdo ne mara videt na mojem blogu, si je sam kriv :P



igor zbija šale.


moja sekcija:
švigi, centi, mitch, luka, sašo (v daljavi).


ritem sekcija: keco, dedi inu goco.


župca v elementu.


mitchev nenadkriljivi solo.


ta lučka na pultu je dejansko delala.
prvič sem igrala ob taki fenci opremi :)


naš aljoša.
on je za ožent, po horoskopu ima audija :)


alenka godec & laura zafred.


10 Comments:

  • At 9:47 AM , Blogger mushu said...

    plosk. plosk.

     
  • At 1:29 PM , Blogger nta said...

    ja, tudi od mene. Lepa zgledaš s tisto frulico. Dej no, sej vem, da je tuba. Klarinet. Kokrkol. Župca!!! Tega sem pa enkrat občudovala na Leeloojamais v Ortotu. Ma kej pametnega v glavi al samo dobr igra?

     
  • At 1:24 AM , Blogger arctic donkey said...

    v bistvu je tak skuliran, zabaven, sproscen. je pa se zelo mlad, mislm da jih nima niti 25 ... spila pa da dol pades! tud zgleda ne slabo. hehe. dobr da sm sedela. =)

     
  • At 1:46 AM , Anonymous Anonymous said...

    Hm... Vem, da si pred leti hotla igrat bobne. Pol se mi zdi, da si igrala flavto. Zdej pa vidm, da igraš saksofon. Si začel s flavto pa pol presedlala na sax? Al kao je blo to? Večina jih najprej igra flavto al pa klarinet pa pol šele sax... vsaj v kolkr se jest zastopm na pihala. V kolkr se jest zastopm je sax nejzahtevnejši od vseh pihal. No... v vsakem primeru pohvala še z moje strani. Naslednjič vas pa pridem poslušat.... ti dovolim, da mi sporočiš kdaj igrate. Kva pa veš... mogoče bomo pa kdaj zaigral kej skupi;)

     
  • At 8:12 AM , Blogger arctic donkey said...

    ne vem hierarhije pihal. poznam ljudi, ki so najprej igral klaniret pa pol sax, ja. pa flavto pa klaniret. pa trobento pa rog. js sm prej igrala precno flavto, zdej pa alt sax. tko je naneslo.
    do bobnov mi se ni uspel pridt, ker se nobenmu bobnarju ne da nudit instrukcij. res, ful se jim ne da. =)
    naslednjic spilamo 7. 2. v cerknici in si prav lepo vabljen. igral bomo pa menda slovenske zelene (nad mestom se dani, dan ljubezni, ne prizigaj luci ...). ce si za, mi povej cimprej, da rezerviram sedez.

     
  • At 8:22 AM , Blogger mushu said...

    uau, to bi pa tud jz mogoce prsla =)

     
  • At 11:57 AM , Anonymous Anonymous said...

    Ok... grem

     
  • At 11:58 AM , Blogger mushu said...

    dej se mene sabo uzem =)

     
  • At 12:03 PM , Anonymous Anonymous said...

    Bom

     
  • At 12:06 PM , Blogger mushu said...

    noro.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home