slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Friday, February 01, 2008

mladin da in pošlji.

že zelo dolgo se nisem naspala. tako, 8 ur skupaj. vsak večer nekaj dogaja. včeraj sva z ženo malo jokcali ena drugi.

upam, da sem jo vsaj malo povlekla iz depresije.

poleg sočutja sva razvijali tudi najino kreativnost. iz premiere sva iztrgali besede in iz njih sestavljali stavke. mislili sva, da sva ful smešni, ampak kasneje prišedša mitch in skandinavc sta najine listke pomešala v eni sapi (dobesedno) in iz njih z levo roko sestavila še boljše ... stavke ... ?!

jah skratka, žena je vse spodaj napisano že objavila na svojem blogu, ampak del vrhuncev sodobne umetnosti sem tudi jaz, zato bom te naše zgodbe nonšalantno ukradla in objavila še tukajle.

medve:

... veličastno urbana legenda. družinska drama.
... jaz, pimp iz blaira v družbi slavnih mladin v parizu. do konca zbegani in sočutni največji špageti.
... pošlji ljubezen daleč od nje, da ni sam zbegan.
... čebelji zajtrk pijejo daleč od nje.

mitch:

... zbegani največji špageti pijejo veličastno ljubezen v parizu daleč od nje.
... jaz, v družbi slavnih, zbegan in daleč od nje iz blaira in sočutni pimp.

skandinavc:

v parizu.
jaz, daleč od njega, zbegan.
zajtrk iz blaira.
pimp do konca v družbi slavnih.
ljubezen urbana, družinska drama.
veličastno zbegani največji špageti.
čebelji sočutni.
ni sam!!!
daleč od nje pijejo.
legenda.

(mladin da in pošlji)

malo filozofije:

kaj si drea misli o skandinavcu ... največji špaget.
mitch o tajdi ... v družbi slavnih.
skandinavc o drei ... daleč od nje.
kaj bom, ko odrastem? ... ljubezen.
zakaj smo mi na svetu? ... pijejo.
zakaj smo še na svetu? ... do konca.
kaj pomeni "največji špaget"? ... veličastna ocena.

4 Comments:

  • At 3:14 AM , Blogger mushu said...

    you helped me in every posible way.
    danes sem že skoraj dobra. =)

     
  • At 4:27 AM , Blogger Tine said...

    Zivjo, zanimiv blog! :-) Ugotovil sem, da si saksofonistka, ne vem pa, v katerem orkestru? Sam igram tolkala v Pihalnem orkestru Logatec, tako da se mogoce celo kdaj zagledamo na kaksnem skupnem koncertu ali tekmovanju ... Saj ves, muzikanta nikoli ni doma! ;-) Uzivaj!

     
  • At 12:38 AM , Blogger arctic donkey said...

    opa.
    sem mislila, da si en drug tolkalec tine iz logaskega orkestra, pa se slikca ne ujema z njegovo identiteto =D
    js igram v cerknici in v grosupljem. sigurno se bomo kje vidli, ce drugje ne, v navigatorju =) ti sam pocuki za rokav.

     
  • At 8:39 AM , Blogger Tine said...

    Imam cas fotkati, ce imam npr. kaksnih 50 pavz ali celo nic za igrati. ;-)

    Imas prav, v PO Logatec sva bila dva Tineta in oba tolkalca, ampak je Tine I lani aprila nehal, Tine II pa se vztraja. :-)

    V Navigatorja takorekoc ne hodim, tako da tezko, da bi se tam ujeli ... Pa kje drugje, ampak ce te bom hotel pocukati za rokav, bom moral najprej vedeti, kako izgledas! ;-)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home