slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Tuesday, January 29, 2008

brez repa in glave.

oh, ljubim ljudi.
posebno, ko:

- vozijo 50 km/h po ižanki,
- pri zeleni luči na semaforju stojijo,
- ne dajejo smernikov, ko zavijajo s širokih cest, kjer ostali vozimo 60 km/h (tržaška, celovška, slovenska, tivolska ...),
- na sestankih, predavanjih, v kinu ne stišajo mobitela. in ko jim zvoni, se oglasijo. in čez 5 minut jim že spet zvoni!
- ko med predavanji klepetajo. na glas.

še dobro, da obstajajo svetle izjeme, kot sem jaz. jaz sem brez napak. no ja, razen ko na koncertu povozim kakšen predznak. ampak to je po nesreči. in nima nobene veze s prometom.

1 Comments:

  • At 1:04 AM , Blogger mushu said...

    ampak ižanka je v p.m. pa tok je omejitev tm =) hehe. no, jz se tega držim le, če je taka megla kot pri zadnjem obisku teh krajev =)
    jz sm tud popolna. razn ko nisem. pa še takrat sm popolna v svoji nepopolnosti =)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home