slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, March 15, 2007

sphericube, drugič.

v soboto sem bila večinoma doma. pograbila sem si po sobi, zlikala en kup perila, ki ga s tem ni zmanjkalo, ker je zvečer mami prinesla še en tak kup, veliko jedla in ... ja. s prijateljem sva bila zmenjena za ogled filma, s prijateljico pa za pivo/pivi/piva.
okrog šestih popoldne je poklical tretji prijatelj in povabil jezusa, mene in prvega prijatelja na koncert v cerkno. dala sem na tehtnico: biti spet v cerknici + prijateljica ali biti v cerknem + prijatelj? odločila sem se za slednje, prestavila popivanje na drug vikend in spet izpadla prasica, ampak ne ponudi se kar vsak dan nekdo, ki bi vozil v tiste oddaljene kraje.
pot je bila polna smeha, piva, ovinkov in dobre muzike. po dveh kratkih postankih (kjer smo pili pivo in lulali) smo točno ob 22h (res, ura v zvoniku je ravno odbila 22, ko smo izstopili iz avta) izstopili iz avta.

nikoli ob desetih?

še eno pivo za po poti, nekaj jezusovih nosečniških težav, bend za barikadami iz cvetličnih tegelčkov in že smo stali pred gabrijelom.
in že smo bili v gabrijelu. s prijateljema smo stestirali novo pijačo po imenu čungalunga (jeger+red bul), gasbeniki so poskakali iz tegelcov in poprijeli za inštrumente (ki so pred tem brez nadzora ležali po tleh - fantje, tako se ne dela!).


simmke, jezus, juri.

nekaj misli o koncertu: še bolj ubrano kot dan prej, vzdušje je bilo nekaj čisto drugega kot v postojni, tudi glasbeniki so bili nekoliko bolj energični, skratka, odlično. ni me bolel križ in nisem bila zaspana, tako da sem med koncertom tudi odložila kozarec in se zavrtela ob prijetnih melodijah.


edina uspela fotka s koncerta.

po špilu so fantje modro pospravili vse, kar je tako majhno, da lahko kdo odnese, ne da bi oni videli, tako da razen setliste s čigumijem iz kitaristovih ust nisem mogla sunit nobene trzalice. da ne bo izpadlo, kot da zbiram trzalice ... ampak tista v postojni je tam čakala prav name. prav nastavljala se mi je.


manuel, ki ve, da ga slikam.

jezus in jas sva od kitarista brez čigumija in setliste odkupili dve koncertni znački. zdaj mi manjka samo še tista s koncerta v murski soboti. kdo ve, mogoče tiste, ki pridno zberejo vse koncertne značke, na koncu odpeljejo na izlet v benetke ...
če niste uspeli razbrati - večer je bil fenomenalen. ko so se prižgale luči in je tričetrt obiskovalcev zapustilo kraj zločina, smo mi, die fantastischen vier, še kar sloneli ob tistem šanku. jezus se je pogovarjal z bobnarjem. ostali fantje so pili pri sosednji mizi. muzika iz zvočnikov je bila tako naglas, da tudi s čepki nisem več zdržala notri. zato smo se poslovili od družbe pri sosednji mizi in odšli na lov za izgubljenim avtom. no, jezus in tretji prijatelj sta odšla. jaz in prvi prijatelj pa sva še malo poplesovala po parkirišču, delala stoje, se zaletavala v ograje in kratila spanec prebivalcem v središču cerkna.
pot domov sem skoraj prespala, ker mi je prvi prijatelj moral povedati toliko zanimivih stvari, da sama nisem bila aktivna udeleženka pogovora. vesela sem bila, da vsaj razumem njegovo narečje. kajti dva dni s prekmurci in od tega en dan med cerkljani ... dva tuja jezika ne gresta v eno glavo, je pravil eddie izzard.
ampak takšen večer z veseljem še kdaj ponovim!

p.s.: vem da moj blog berejo nekateri, ki se na fotografijo spoznajo bolj kot jaz. zato že zdaj opravičujem, če boste na nekaterih fotkah našli kakšne neskladnosti. te sem posnela jaz. za tiste, ki izgledajo bolje, je zaslužen jezus.

5 Comments:

  • At 8:17 AM , Blogger Coprnije said...

    a ni tista oštarija Pr'Gabrijel?

     
  • At 9:26 AM , Blogger arctic donkey said...

    ja, maš prov. sm že popravla, tnx.

     
  • At 9:57 AM , Blogger Coprnije said...

    čeprou po fotkah mi ne zgleda... sam kolkr sm jest perota zastopla je bo to to, k je bil tam...

     
  • At 2:49 AM , Blogger arctic donkey said...

    kako pa bi moral po fotkah zgledat?
    ja, bil je tam. sej je ful hud plac. k not prideš je odrček pa šank, zadi majo pa še ful placa. dbest je. večkrat je treba tja. sam kaj k je deleč ...

     
  • At 5:37 PM , Blogger Jotaeater said...

    Ja ufff super smo se mel!!!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home