slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Saturday, March 10, 2007

za harmony.

o postpočitniških vzgojnih prijemih sem že nekaj malega rekla, tokrat samo poudarjam, kako utrujena sem bila včeraj od prešernih otroških krikov, ločevanja pretepajočih se fantkov, pobiranja kock po razredu in izdelovanja rožic za spomladanski pano.
sestra me je povabila na koncert nekih prekmurcev v sosednji občini in sem mislila, da se bom do tedaj lahko relaksirala in 4 ure skupaj poslušala rachmaninova. pastirc pa prav: juhej, juhej! nič počitka, veselo naprej!
ob kosilu se mi je v rokah namreč znašlo grozilno pismo samega predsednika godbe cerknica, ki je naznanjalo, da je nujno treba na vajo, ker se bliža koncert.
že zdaj vse zainteresirane vabim k poslušanju 86x boljšega programa, kot je bil novoletni. s pihalnim orkestrom iz vrhpolja vam bomo godli v soboto, 24. marca v grahovem, ure pa nea vem. =)
kdorkoli je že sestavljal program, ga moram kar javno pohvaliti. ne bomo vam težili z ekskluzivnimi glasbenimi gosti in en k vrednimi šlagerji. jeah. igrali bomo dokaj kul komade, sicer take, ki smo jih že nekajkrat ob različnih priložnostih, zame pa vseeno predstavljajo prav poseben izziv. nazadnje sem jih igrala še s flavto. B-)
tako sem se znova naučila nekaj novega: vsaki 2 leti zamenjaj inštrument in po 20 letih boš obvladal vse parte. tako boš lahko sam svoj orkester. juhej, juhej!

5 Comments:

  • At 3:24 AM , Blogger Coprnije said...

    koncert bo v nedeljo, 25ga, ker v soboto trobentači ne morjo... mogoče si celo ne bomo naredili sramote in bo vredno pridt...

     
  • At 3:54 AM , Anonymous Anonymous said...

    Včeraj sem te srečal na poti proti Postojni - bila si v avtu. Nasmejana :) Veš kdo sem?

     
  • At 7:56 AM , Blogger arctic donkey said...

    This comment has been removed by the author.

     
  • At 8:15 AM , Blogger arctic donkey said...

    am. no idea.

     
  • At 1:27 AM , Blogger mushu said...

    a po bos sam svoj bend.. tko k domicelj? =)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home