slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, March 04, 2007

jazz mission.

prvi marčevski post. juhu! pomlad je! fajneli!
par besed bom rekla o prvem marčevskem jam sessionu v logatcu. drugi pride konec meseca. ker sem vase zagledane sorte človek, bom ves post seveda spet posvetila sebi, bolj objektivne utrinke z dogodka pa si lahko pogledate n
a blogu od coprnce. glej desno in klikni ustrezno vrstico, jaz sem ženska in ne znam porihtat linkov direktno v postu ...
pred zabavnim delom večera sem se polna entuziazma pognala v "20 minute pilates workout". napaka. po treh tednih manj kot zmernega premikanja, upoštevajoč, da sem od tega en teden zgolj ležala, sem po teh ubogih 20 minutah doživela slabost of my life. če je tako med nosečnostjo, se odpovem otrokom. mary winsor pa bo tudi dobila svoje ...
po polurnem počitku sem izbrskala ustrezno garderobo in se pognala pod tuš. kajti zabavi ob luni v levu se seveda ne smem izmakniti.
coprnca me je pobrala točno ob 21.19, kot sem predvidela. nekateri ljudje se pač rodijo točni. postregla mi je z novicami, da so naju vsi skenslali in da bova danes br
ez cerkniške okrepitve. klinc, bova šli vsaj mirno na lov.
še dobro, da že nekaj časa zahajamo v en in isti lokal, kajti koj po tem, ko sva si naročili pijačo, se nama je že pridružil prvi logačan. klepet klepet, šov se je začel in kmalu so se nakapljali tudi cerkniški zaspanci. spili smo še pivo ali 4 (kdo bi vedel), prisluhnili zvokom z odra, coprnca je na plano potegnila fotoapar
at, jaz pa sem padla v trans.
vse pohvale nastopajočim. in hvala, da nam enkrat mesečno zagodejo. tokrat je treba pisno pohvalo izdati duwai o
rchestrajoju (pa vi sklanjajte!), ki se je privlekel v skorajda popolni zasedbi. in da poudarim - duwai orchestra so glasbeniki iz naše občine. da. na koncu se nas je nabralo celo omizje, kdo bi si mislil.


profesor ne more brez nas.
fotka je avtorska last coprnce, ki mi jo je velikodušno posodila,
da bo tudi moj blog tako pisan kot njen.

z mojim plenom pa seveda ni bilo nič ...
za konec še nagradno vprašanje: kdo mora po treh pivih spraznit želodec? odgovor vam zaupam v naslednjem postu.

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home