slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, February 11, 2007

ne razmetuj omare ...

mati mi je za 23. pomlad kupila nov kos pohištva. da sem ga lahko zbasala v svojo sobo, sem morala narediti en red in premakniti omare. da sem to lahko naredila, sem jih morala najprej sprazniti (moški so medtem igrali NBA live 2005 ...). praznjenje omar se pri meni dogaja bolj redko, zato sem bila pošteno presenečena ob zakladih, ki sem jih tam notri našla.
poglejte si, kako mi je bilo včasih dolgčas:


Oj, služba song

Oj služba, moj dom, kako si krasna!
me delo čaka, čaka Jasna
šefica priljubljena
malica obljubljena
andrejčica zaljubljena

naj sije sonce, pada vse,
kar iz vode narejeno je
rada delam
okolico sekiram
očeta šokiram

majhni izdatki
prihodki so kratki
za kakšen sladoled
po deset
kje je tak svet?

tega sveta ni
spimo na dnu smeti
politika
romantika
tragedija!

ne bomo se tu ustavljali
optimizma stran odganjali
gremo na vrt
tam skriva se krt
naj zlika kdo prt

naj postreže nam narezek
naj povabi se še ježek
to bo krasna družba
oj, kako prijetna je služba
oj, moja draga služba!


0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home