slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Monday, January 29, 2007

mitcho, naš heroj.

naj za trenutek odloži klaniret dragi profesor, dirigent, prijatelj in osebni šofer mitja dragolič.
dragi mitch. najprej se opravičujem za svojo neresnost, občasne izpade in nedorasle izjave. hvala ti, da z mano deliš svoja muzikalna znanja in prijatelje, me povabiš v svoj orkester in celo ponudiš prevoz do tja, da z mano pred uro piješ kavo, da mi poješ pol meda, ki ga rabim za čaj, drugače bi ostal na mizi, da me spravljaš v smeh in tako dalje.
tega ti ne bom nikol rekla v živo, ker boš reku, da sem sentimentalna, če ne kar smešna, zato upam, da boš kdaj slučajno zajadral semlelele.
dober profesor si. ne obupat nad mano. =)

1 Comments:

  • At 10:28 AM , Blogger arctic donkey said...

    aha. sam svoj komentator.
    mitch, hvala ker mi učerej nisi pojedu meda, da sm ga mela za dva čaja, četudi sem s tem nekoliko zmedla natakarja.
    aja. pa dejmo ponovit učerej.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home