slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, January 07, 2007

od lepe ovčke.

redno zaposlena, a še vedno z nezapolnjenim indeksom se že nekaj dni mukoma prebijam skozi zapiske iz sociologije vzgoje. in to že tretjič v dveh letih. v četrtek sem en tekst dojela, potem ko sem ga prebrala že ene 22ič. res. teško mi je. no, da mi pa ure hitreje minejo (ker ravno to je pri študiju najpomembneje, bravo naši), si dopisujem z osebo A.
primerilo se je, da je ta oseba A varuška nečakov in primerilo se je, da se je eden od njih prebudil v tem času, ko sem jaz študirala. zato me je oseba A zaprosila, da napišem uspavanko za maksa. jaz pa, ne bodi len, sem takoj vzela blokec in pisalo in pred vami je že druga pesnitev izpod peresa vele centija.

OD LEPE OVČKE
trash metal song

ovčka ovčka bela
v avtu je sedela
prijateljev ni mela
zato je kar sedela

enkrat pa pride majhen škrat
jo hoče, ko je štopala, pobrat
ampak je ni imel kam dat
zato se je mogla držat vrat

na bovlingu sta se ustavla
novi ljubezni sta nazdravla
dvanajst puzzlov sta sestavla
mašina pa je kegle postavla

toda jojmene, o ježeš, ne!
ovčka o bovlingu še nič ne ve
krogla ni za žogat se
pokončala ubogo živavco je


seveda, treba je priznati, da je v nemščini veliko lažje ...


1 Comments:

  • At 11:42 PM , Blogger zabaRTma said...

    hihi, Mirjam Voglar 2

    talent pa si, da veš...:)
    prosim če tudi zame napišeš kako uspavanko, da bom hodil spat kakšni dve uri prej, pa da se bom zjutraj zbujal svež in polhen energije...

    prosim, prosim

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home