slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, December 28, 2006

"I am Thursday!"

nove prigode, novi izzivi, novi obrazi, še malo, pa bo novo leto, v srcu pa mi še vedno ostaja isti delodajalec. ampak ne! nikar se ne bojte za moje zvesto srce in delavno ročico! seveda se nisem vrnila v varna zavetje ateljeja. sem se pa znova nasmejala njegovim čarom in gostobesednosti včeraj na večerji.
bilo je prav prijetno. v družbi njegove družine in še nekaterih sodelavcev srotekov smo se znova nasmejali, se najedli, obnovili stare štose in si izmislili nove.
čas je mineval neznansko hitro in kmalu je bila ura toliko, da bi se morali odpraviti. in smo tudi se, a v spremstvu delodajalčevega prigovarjanja, da gremo še nekam žurat. jaz sem bila za, še posebno, ko kje obljubil, da lahko vozim njegov avto. potem se je premislil, jaz pa tudi. roko na srce pa smo bili vsi zaspani od hrane in od dneva, tako da smo se potem kar poslovili in odjadrali vsak v svoj konec občine.
z novim letom pa novim izzivom, novim prigodam in novim obrazom naproti.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home