slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, December 21, 2006

something's gotta be better than nothing.

ja! ja! JA!
že večkrat se je zgodilo, da sem tarnala, kako mi je dolgčas (kar poglejte prejšnje poste, če se vam da) in vedno se je skoraj takoj zatem ponudila rešitev.
tudi tokrat se je, 12 ur po tistem, ko sem pojamrala o svoji usodi. moj blog 16x skopiraj in pošlji vsem, ki po tvojem mnenju potrebujejo pomoč.
ne! resno!
ko brez miru okrog divjam, pristanem na vaji in med zdaj že bolečim pihanjem v saks prejmem klic in nato še sms (!) od bivše sošolke. pokličem med pavzo in ona mi ponudi sanjsko delo na oš cerknica. mater, mam srečo. pa vse, kar sem hotla, so ble dobre vile.
z novim letom bom tudi jaz velika, služila bom svoj denar in jedla toplo hrano. obiskala bom vse dobre koncerte in si stanovanje preuredila v veliko koncertno dvorano. preko prijateljev si bom nabrala nekaj kvalitetnih instrumentov in kakšnega glasbenika, da mi bo lepo:

od matevža bom odkupila tole




od jamieja tole



od bjorna tole




in od jessice simpson tole



6 Comments:

  • At 8:21 AM , Blogger coprnca said...

    oj...všeč mi je vse skupi...sicer nemščine ne zastopm, sam sej ni panike :)
    jst bi tud pisala blog...sam ne vem če bi to koga zanimal...ker v dnevnikih mam že dolgo prakso, to je pa mal drgač...
    ej kr tko naprej, sm te dodala med favourites...

     
  • At 11:12 AM , Blogger Coprnije said...

    ej draga...sm si nardila blog...sam še ne glej, ker se morm še mal razpisat :)

     
  • At 2:29 PM , Blogger Coprnije said...

    ja lohk nardive menjavo...
    a maš dnar pa čas?
    pa greve skupi :)
    bo jermana kap :)

     
  • At 12:28 AM , Blogger arctic donkey said...

    heh. imam čas, denarja za jermana pa nimam. oziroma sej najbrž ni dost dražji od koga druzga. torej, po novem letu? heh. sam nobenmu povedat =)

     
  • At 3:48 AM , Blogger mushu said...

    jz se vedno ne morm vrjet, da je john izbral đesiko za significant other... bebec.

     
  • At 7:57 AM , Blogger arctic donkey said...

    js tud tega ne razumem. in noben drug razen tebe in jezusa, ne razume, zakaj js tega ne razumem! a je to tko teško razumet? to je tko k če bi matevž izbral mene ...

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home