slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Saturday, December 02, 2006

keep your dreams just give me the money.

... je rekla pink spice. tudi jaz sem. ampak ne na glas. samo v mislih. ampak pravi osebi. in s švicem in neprespanostjo prigarani denar se je končno zasidral na račun.
dva dni zatem mi je ostala zgolj polovica zneska. kaj se je zgodilo? nič pretresljivega, začela sem živet.
materi sem vrnila miljone za karto za koncert in za nove zimske gume. kupila sem si mp3 player (je bilo nujno, sori, darfur), nove slušalke, ker sem ene uničila sestrici in sem jih morala nadomestiti, poleg tega sem podprla johna mayerja in morebitna lačna usta njegovih potomcev (ja, sigurno je obogatel, ker sem kupila fakin en njegov cede ... pha!). v sredo sem hotela plačat pivo za celo omizje, a mi srce ostalih pri mizi ni pustilo.
v bližnji prihodnosti imam namen profesorju odplačati še en rezervni del saksofona, si kupiti bundo (hvala ti zima, da si tako milostna), iti k frizerju, obdariti sorodnike in prijatelje, odpotovati v varšavo, kupiti nove superge, pridati kak tolar k družinskemu nakupu laptopa ...
... potem se je zbudila in si prek študenta našla novo delo.

5 Comments:

  • At 3:53 AM , Blogger mushu said...

    lubica! ne panicart, zmeri se kako delo kje dobi.. sam ne smes bit prevec zbircna in vsakega primerjat z bivsim delodajalcem (ki je bil mogoce kul clovek, a slab delodajalec!). Globok vdihn in izdihn.. tko k mari windsor =)

     
  • At 10:01 AM , Blogger arctic donkey said...

    winsor. windsorjeva je bla diana.

     
  • At 1:11 PM , Blogger mushu said...

    oh, moja napaka.. pa ko smo ze pri napakah.. mar ne rece nasa rozika v pesmici "keep your DRIKS just give me the money..?" res sem zmedena, na vsakem koncu mi povejo drugace - pogledat se mi pa ne da (oz se do tega trenutka nisem spomnila..) ... eh, mozgani so mi na off, vsaj za en teden.

     
  • At 5:07 AM , Blogger Jotaeater said...

    No končno lahk komentiram tvoj blog!

     
  • At 10:50 AM , Blogger arctic donkey said...

    kaj je pa driks, mislm, k da je to kšna beseda. men je všeč tisto, kar js mislm, da ona reče. grem pa koj prevert, kaj reče =)
    jotačlovek, me veseli, da si z nami =)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home