slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Tuesday, October 17, 2006

in čakam in čakam in krave mukajo.

novice iz naše vasice:
1. nisem več gluha! juhuhu! trajalo je dobra dva tedna. zdej se lahko mirno posvetim glasbi in čepkom v obeh ušesih.
2. moj delodajalec je car.
3. moj delodajalec kupuje nepremičnino. zanima se za hišo v neposredni bližini mojega doma.
4. moj delodajalec je šel v skrajnosti: najprej naju je dopoldne s sestro pustil čisto same v ateljeju, kar je čudno, ker je ponavadi nezaupljiv. očitno zgledava taki ovci, da nama je pač vredno zaupat. drugo pa je, da me je popoldne povabil v tiskarno, kjer je bilo treba naložit in nato v ateljeju razložit kupe papirjev. kdor me pozna, dobro ve, da kakšnih vrhunskih fizičnih naporov nisem zmožna. on ne sodi med tiste, ki me poznajo, očitno. ali je pa hotel, da mi zrastejo mišice. to mu bom štela v plus.
5. cel svet se vrti okoli pravega moškega. oziroma okoli teme "iščemo pravega moškega". sama tu pa tam pozabim, da se išče mr. perfect, zato me nato spomnijo starši, delodajalec in ljudje, ki se imajo za moje prijatelje. vse skupaj je že rahlo pretirano, zato pozdravljam vse, ki me poznajo in jih prosim, naj mi te teme ne omenjajo več.
6. ne, nisem gej.
7. piškoti so bli pa dobri.

1 Comments:

  • At 6:52 AM , Blogger mushu said...

    tudi sama se srecavam s pritiski glede idealnega moskega. klinc, ce ga ni, ga pa ni. i feel your pain!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home