slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Monday, September 25, 2006

delodajalec, slabost in vedno iste face.

tako je, nekdo me je uslišal. delodajalec je poklical in tako sem popoldne veselega srca in praznega želodčka odpujsala v njegov atelje. postregel mi je z delom in z besedami, ki so mi včasih prava uganka. rekel je, da se ne bo več pogovarjal z mano, ker sem opasna. hm. al nekej v tem smislu. po treh urah dela smo šli s sodelavci na pir (kakav v bistvu. ja, ful smo pičke). v debjeumu sem srečala nekaj znanih fac. a ljudje res nimajo ob večerih kej počet? res, včasih me zaskrbi za tale naš narod. noben ne dela, vsi pa imajo dost denarja, da si vsak večer privoščijo pir. kakav. ali radensko. nevem. zgleda kot da sem edini revež. a sem? nej kdo reče, da nisem. ampak od kod jim denar?
jutri delam od sedmih zjutraj. 8 ur krat 600 sit je 4800 sit. tolar na tolar je kitara.

2 Comments:

  • At 8:29 AM , Blogger mushu said...

    8 ur krat 600 sit je ubistvu 4800sitxure. mogoče če je 600 sit/uro, se pol ure pokrajšajo in dejansko vn pride 4800sit. uf, višja matematika. =)
    nisi edini revež. jaz imam 400 sit do konca tega meseca. dobr da sm se z vsemi prijatelji prej dobila =)
    a v debejlmu je še lepotec?

     
  • At 2:14 AM , Blogger arctic donkey said...

    zaradi svoje izredne nedružabnosti ti ne morem odgovorit na to vprašanje. menda dOmen dela zgolj ob vikendih, men se pa v vikendih ne gre v debjeuga. pozanimala bom se, da prideš na taprav vikend na pir =)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home