slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Monday, October 16, 2006

du är härlig. det är riktigt.

mineva že drugi dan, ko mi družbe ne dela delodajalec. to je res hudo. pogrešam moška opravila, občutek nelakote, jamieja colluma, ki nam dela družbo, pogovore o potencialnih medvedih in čepke v ušesih.
je pa dan lahko zanimiv, tudi če vsega tega ni.
moj gluh sluh se je že tretjič čekiral pri ljudeh, ki so najmanj 6 let študirali za to, da ti povejo, a boš za vedno gluh al sam še en cajt... in ko ne znajo povedat, te pošljejo na metelkovo.
o, metelkova, kraj nesrečnega imena. kjer avtohiša mojega stoji očeta. da'b heroina žeja me iz tvojga sveta speljala ne bila goljfiva kača. kjer je več narkomanov kot resnih bolnikov. kjer ni prostega parkirnega mesta. kjer discman izbira samo čudne komade. in kjer se sreča stare znance.
sem za ljubljano. ljubljano vseh.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home