slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Monday, October 02, 2006

myspace=no friends

po dolgem času se zopet oglašam iz svoje male kletne sobice. ker nekaj je novega, med drugim to, da mi je slušalka od diskmena tako poškodovala uho, da skoraj nič ne slišim.
najbolj nova novost iz prekrasne notranjske vasi pa je, da sem si (mi je. jezus.) uredila myspace profile, kar pomeni, da bom zdej skos na računalniku (kot da blog ni zadost) in ne bom več hodila iz hiše, razen če bo nujno treba.
ravno pred kratkim mi je prijatelj rekel, da sm se od nazadnje (pred enim letom) zelo spremenila. in sicer na slabše. in sicer, nisem več veselo dekletce, ki je z vsakim prijazno, preveč odkrito in vedno polno komplimentov. seveda, dragi prijatelj. morda si me prvič videl trezno.
sicer pa imaš prav. razočarana sem nad celim svetom. noben več me ne pokliče, da bi šli na pir. če me pa že, pa iz užaljenosti, ker tega ni naredil že prej, rečem ne.
tudi ta vikend ni blo nič drugače. ostala sem doma, poslušala muziko, brala knjigo in se hecala po myspacu, v nedeljo pa sem šla po dolgem času k maši.
naj še kdo reče, da sem se spremenila na slabše ...

5 Comments:

  • At 1:35 AM , Blogger mushu said...

    nekaterim marsikaj ni jasno. ti povem, ta prijatelj je reku to, zato ker mu je dolgcas, ker ga noben ne zabava. zmeri so mel za te stvari tebe, zdj te pa ni in jim je dolgcas. heh. nismo se spremenil, sam mal smo odrastl... =)

     
  • At 5:24 AM , Blogger Blazek said...

    A bi sla na pivo?

     
  • At 8:09 AM , Blogger mushu said...

    s tabo? niti ne... bom spet kej kriva =)

     
  • At 10:11 AM , Blogger Blazek said...

    Jaoj, ma nisi bla neč kriva no. Uredu je. Se opravičujem če sm te kakorkoli prizadel. Drgac lohk tut ti ja, vendar je slo vabilo bolj za slepo kuro.

     
  • At 11:47 AM , Blogger arctic donkey said...

    seveda. vedno sem za pivo. me pa žal ni velik v LJ. ho! ob priliki, blaž, ob priliki.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home