slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Tuesday, September 26, 2006

mary J blige nam je dala vetra.

žal tudi danes nisem dosegla magične meje - 8 ur dela. delodajalec nas je poslal domov že ob 13.20.
na žalost nam je danes manjkal poglaviten člen delavčkov srotekov - zzzoki! tako da smo bile deklice prepuščene na milost in nemilost delodajalčevi komunikaciji. obdelali smo dve veliki temi "pobrite podpajske - pros&cons" ter "kdo se boji mary J blige".
v prvi debati sem ostala zgolj očividec oz. ušoslušec, ker res nimam mnenja o tem, kakšne pragozdove naj imajo moški pod pazduho. fak. skratka, svoj glas sem nato ponucala za gorečo obrambo svojega mnenja v temi št. 2. tudi delodajalec je goreče branil svoje mnenje, zato mi je bilo na koncu že zagroženo s predvajanjem cedeja te dive. ampak sori, če nekdo (v tem primeru mary) 4 minute ves čas jamra, ga jaz ne morem jemat resno. ko sem takole jezikala v tri krasne je padla še ideja, da bom zaradi neprimernega obnašanja letela iz ateljeja. kolikor je stvar resna, sem vseeno rabila ene 3 minute, da sem se odsmejala do konca. halo? a je opravičjiv razlog za odpust z delovnega mesta dejstvo, da ne maraš mary J blige?!
do konca šihta smo obdelali še nekaj tem (npr. neandertalci, seks v naravi, suša in švedi), kar naprej pa se mi je v mislih pojavljala podoba svete marije in njenega kolega stinga, zavetnika počasnosti in šlamparije. ampak o njem kdaj drugič.
odbila je ura, da gremo domov - mislim, da nam je delodajalec skrajšal delavnik samo zato, ker smo se razhajali v mnenjih - in tako smo šli. nismo mel kej.
pred kratkim pa sem dobila sms: "jutri si dela prosta." od delodajalca.

4 Comments:

  • At 12:50 PM , Blogger mushu said...

    tale delodajalec pa tebi povzroča preglavice. ane? zdaj pa ti men razjasni. a je samo teb poslal sms al vsem? a te bo res zato odpustu, ker mas hrbtenico in stojis za svojim mnenjem? oh, ce bo tko, ga bomo s kijem. a pjow?

     
  • At 2:16 PM , Blogger bleach nine said...

    Zanimivo.. Moj delodajalec si kej tazga neb upal, ker mi, pridne mravljice, preveč skup držimo

     
  • At 4:27 AM , Blogger Blazek said...

    Kaj za vraga ti sploh delas?

     
  • At 3:35 AM , Blogger arctic donkey said...

    hja. delam pri enem slikarju. režemo, limamo, sestavljamo in se pogovarjamo. človek je res uredu, ampak mislim, da si je ustvaru eno mnenje o men, ki ga ne morem spremenit. potem mi pa še vsak dan reče, zakaj me tako skrbi za imiđ. ja menda hočem, da me ljudje ljubijo, madona! seveda ne morem kar takoj razkrit vseh svojih slabosti! skratka, vsak ima kdaj slab dan, na srečo je dovolj kmalu ugotovil, rabi moji dve roki. in seveda, da je ipak kul, če človek stoji za svojimi besedami. danes sva bli s sestro že povabljeni na kavo. =)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home