slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Wednesday, December 20, 2006

depresija?

DEPRESIVEN KOMAD
(Zmelkoow)

sklonjena glava.

nizka ramena.
čelo v asfaltu.
podrsana kolena.
še kaplje dežja zdaj hitreje letijo.
padam dol dol dol v depresijo.

zakaj?
zato! z delodajalcem sva se razšla. tokrat res dokončno (sori, ker to pišem že tretjič). no, pa nisem zato žalostna. no ja, posredno ja.
oprostite mi, res, ker to ponavljam, ampak treba je poudariti, da ni hujšega, kot če si brez dela. mislim, dobesedno brez dela; se pravi, če nimaš kaj početi. si doma. iščeš novo muziko. 54x dnevno čekiraš myspace in maile. bereš debelo knjigo. brenkaš. študiraš novoletni program. gledaš TV. no, v bistvu zdaj vidim, da sem se kar znala zaposliti. ampak rezultati so, milo rečeno, klavrni:
muziko sem sicer našla, ampak ta me spravlja v še globljo depresijo, ker sem začela poslušat glasbo, ki mi je ne bi zavidale niti še vedno samske 29-letnice. po 54ih poskusih se na myspacu in mailih še vedno nič ne spremeni. debeli knjigi ni videti konca. je vedno isto debela. že četrti mesec prebrenkavam istih šest komadov, ker sem prelena, da bi se spravila na kaj novega. novoletni program godbe cerknica je beden za popizdit. sem popizdila. usput. ne pridite na koncert. da je mera polna, imamo na uncu dva TV programa. do the math.
človek znori.
nisem si mislila, da bom kdaj to rekla. hočem fanta, ker mi je dolgčas.
naj bo to prvi izmed novoletnih sklepov.

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home