slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, February 11, 2007

karnivori!

v svoji nedvomno bogati pesniški karieri sem uspela sestaviti tudi odo mesnim izdelkom. pesnitev je iz zgodnjega obdobja pesničinega repertoarja ...


Vegi song

ob sedmih se zbudim
in nekej me boli
ura ne zvoni
in radio hrešči
grdo pogledam in opazim
da tebe tuki ni

le kam si se spet skril?
le kam, baraba mala?
mogoče po nesreči
sem na teb zaspala
in si se zadušil
ker ti nisem zraka dala

enmičkenu me zmoti hrup
no ja, kako pol? nisem sama?
mogoče pa še sanjam
je vendar ura rana
a nej zaspim? nej se zbudim?
nej ratam še mal bolj zaspana?

šla bom na en dolg sprehod
do kopalnice al pa do dnevne
v kuhni nekej ropota
spotaknem se ob čevlje
le kdo bi loh se tuki hranu?
naše zaloge so bolj revne ...

aja, že vidim, tukej si!
le kaj mi bo pištola
poskrbel si zase, za svoj zajtrk
tok ne poje niti dora!
in kaj bo zdej za mene blo?
kos kruha? kokakola?

takole ti povem, moj dragi
tole naj bi bi moj flet
lahko si najdeš drugo ženko
če misliš tok požret
jeba je veš, ker si vegi
in za kosilo bo dons polpet

ker vsa ta tvoja zelenjava
stane mičkenu preveč
tega js ne bom več jedla,
mesojedcem to ni všeč
sej te ljubim, sej si đek
sam bod normalen - če ti ni odveč

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home