slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, April 20, 2008

love is in the air ...

... NOT!

opažam pa nekaj, kar je tudi nekako, bi se reklo, lahko povezano z zgoraj omenjenim pojmom.

ljudje kar naprej govorijo o seksu. kjerkoli, kdorkoli, kadarkoli. to mi gre že rahlo na živce. a ni nobene boljše teme? no, sicer je to resda hvaležna snov za pogovor, skoraj tako kot vreme. ampak resnično opažam, da se o tem govori na vsakem koraku.

nikoli mi ni bilo preveč nerodno klepetati okrog tega. konec koncev sem delala pri delodajalcu, tako da sem, lahko rečem, kar utrjena v tovrstnih hecih. ampak vseeno. vse ima svojo mejo.

in zakaj toliko bentim?
na delovnem mestu v kleti se je celo soboto govorilo samo o tem, kdo kdaj s kom in kako seksa, zakaj kdo ne seksa, zakaj kdo toliko seksa, kot seksa, kdaj smo seksali prvič in kdaj zadnjič in kdaj še kdaj vmes, kaj počnemo pred/med/po seksu, kaj počnemo, ko ne seksamo itd. po ene 4 urah teh neumnosti sem popizdila in sodelavca prosila, naj me raje vprašata kaj o globalnem segrevanju in gojenju stročjega fižola, ker se mi o spolnosti in podobnih kozlarijah ne da več čvekat.


in kakšen je bil odgovor: "ahaha ... koga pa sploh še zanima globalno segrevanje ..."

ko sta sodelavca odšla, sem se na samem vprašala isto. koga pa to sploh zanima? a sem morda edina na svetu, ki bi se kdaj pa kdaj pogovarjala tudi o čem drugem? okoli nas se dogaja toliko stvari, mi pa gobcamo o enem in istem. mogoče bi lahko naše debate zares usmerili na kanček višji nivo. tudi za možgane je koristno, če jih uporabljamo za razmišljanje.

jah no, saj vem, da kot vedno tudi zdajle malo pretiravam. ampak to se mi je zdelo res tako hecno, da sem morala izpostaviti. hoho.

pa uspešno spolno udejstvovanje vam želim.

8 Comments:

  • At 2:11 PM , Blogger Jotaeater said...

    lahko pa med seksom razmišljaš o globalnem segrevanju ;)

     
  • At 8:50 AM , Blogger mushu said...

    koga pa zanima kako drugi seksajo? mene bl globalno segrevanje zanima, ker se mal tud mene tiče. uno prvo se pa ne. =)

     
  • At 11:00 AM , Blogger arctic donkey said...

    jota: jemaste prov. ce pa nisi v rizicni skupini, se pa pac posvecas zgolj globalnemu segrevanju =D

    mushu: ti vedno tko enostavno povzames moje misli. hvala ti, zeno *

     
  • At 11:16 AM , Blogger mushu said...

    hehehe. *

     
  • At 2:37 PM , Blogger Jotaeater said...

    hhhhh...pol pa hitr vplačat članarino! a povem transakcijskega? ;)

     
  • At 6:28 AM , Blogger arctic donkey said...

    a se placat je treba?!

     
  • At 6:32 AM , Blogger nta said...

    manj k seksaš, več govoriš o tem. Toliko o tvojih dveh sodelavcih :-))

     
  • At 10:30 AM , Blogger arctic donkey said...

    hihi =D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home