slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Friday, April 04, 2008

... anu je človek an drugu je mona.

hah, to ti je prigoda.

pridem včeraj popoldne domov in ob odklepanju kaslca me presenetijo zvita vratca in natrgan časopis.

očitno bi nekdo v našem bloku zelo rad bral delo, pa si ga ne more privoščiti.

ampak res hecno. ker so se podobne stvari dogajale še, ko je v tem stanovanju živela neka druga oseba, sem iz same previdnosti časopis jemala že na poti v službo, to je okrog 5.40 zjutraj. ta teden sem ga dvakrat pozabila vzeti, potem sem pa videla, da itak ni bilo nobenega incidenta in sem ga tretjič zjutraj namenoma pustila v nabiralniku.

včeraj sem bila še jezna, danes mi je že smešno. časopis sem pa vseeno vzela že zjutraj.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home