slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, April 03, 2008

čista desetka!

končno! še sem živa! še sem jaz! rabila sem samo deci vina in pol vrečke tortilj, da sem to ugotovila.

nekako se z ljudmi, s katerimi naj bi si bila podobno misleča, se pravi, s sošolkami, sodelovkami, sploh ne znam ujeti. verjetno sem mentalno in emocionalno kakšnih 5-10 let za njimi.

potem pa pridem med 20- in 22-letnike in pokažem svoj pravi obraz. sama sebi sem nerazumljiva, ampak v šoli resnično funkcioniram drugače.

skratka, včeraj je moja najljubša vampirica praznovala okroglo 20ko. v 6. nadstropju desetke v rožni se je kar trlo mladičev, pa tudi vina in piva ni manjkalo. počutila sem se sproščeno kot že dolgo ne, tudi pogrešani samozavest in družabnost sta se vrnili.

takoj ko ostanem brez službe, bom prosti čas izkoristila za dve večji žurki. včasih je treba telo malo zapacati, saj veste. pa tudi glasno popevanje, smeh na tleh in fizični kontakti ne škodijo.

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home