slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, April 13, 2008

dušan.

moj dušan je registriran. ko sem ga peljala na tehnični pregled, sem po njem malo pograbila in guess what. v njem se je našlo marsikaj, kar ni moje ali njegovo. mita nismo sesuli: clio ima vse, kar imajo veliki.

na primer: poleg polomljenih, torej neuporabnih cedejev, ovitkov od vsega sladkega, kar obstaja in starega paketa prve pomoči so se na zadnjem sedežu nahajale še tri popolnoma enake rokavice (črne h&m na en prst).

smeti smo varno odstranili, lastnik treh dlani pa naj se javi sam.

niste vedeli, da imam novega grandtoura, ha?

6 Comments:

  • At 10:21 AM , Anonymous Anonymous said...

    This comment has been removed by a blog administrator.

     
  • At 1:47 PM , Blogger Jotaeater said...

    a avto zamenjala, ime pa ostaja? ;)

     
  • At 3:24 AM , Blogger mushu said...

    nov avto? res? VAV, zdj me pa kam pel =)

     
  • At 3:25 AM , Blogger arctic donkey said...

    heheh.
    to je moj sanjski avto. tacega se lep cas ne bom mogla registrirat xD
    sicer se mi pa obeta en drug, res. mislim pa, da mu bom zamenjala tud ime. dusan je vendar samo eden. tist bo radovan. al pa bogdan. en an, skratka =D

     
  • At 4:06 AM , Blogger mushu said...

    važn, da je an =)

    naš še vedno nima imena. nevem a je tok brez karaktra, al je ni čez tamaro =)

     
  • At 1:07 PM , Blogger arctic donkey said...

    ... karakterja. LOL
    ampak ja, ni ga cez tamaro. neka bude pinki! =) suzana? jozefina? rajko?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home