slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, June 07, 2007

the song you sing today wasn't always in your head ...

počitnice imam splanirane. če ima kdo kakšno morsko idejo, naj me ne vključuje vanjo (ker vem, da se vije dolga vrsta ...), kajti mene poleti praktično ne bo.
pred časom me je poklicala gospa irena z gradu prestranek. s takšno, »morsko idejo«. naj pridem delat.
lani sem bila namreč nekakšna animatorka na poletnih jahalnih taborih. zaposlovala sem otroke, se z njimi hecala in kregala, fotrala konje, jih od časa do časa osedlala in hodila na sprehode v naravo. za takšne počitnice sem se pripravljena še posebej potruditi in po listanju po koledarju sem res našla tista boga 2 tedna, da si prislužim kak ojro.
in komaj čakam. biti dva tedna vsak dan v neokrnjeni naravi v bližini konjev, ki so res pametne in (ne smejte se besedi) rahločutne živalice, se z mularijo vozit s kolesi, z njimi igrati fuzbal in packat z glino in mavcem ter ob vsem tem še zaslužiti, so najboljše počitnice. poleg tega pogrešam ljudi, ki so tudi živeli tam in me ne imeli za mar. mogoče jih ravno zato pogrešam.
... danes sem jih srečala na poti iz službe. imajo nov avto.

luka založnik.
človek z novim avtom,
človek - skandinavc in
človek, ki me nima za mar.
3 in 1.

0 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home