slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, April 12, 2007

sphericube, tretjič.

danes se bo odvijal tretji koncert prekmurskih majstrov in sicer na metelkovi v ljubljani. če bo kdo v bližini, naj si gre ogledat to čudo, ker fantje res znajo. jaz sem obsojena na jutranje varstvo, kar pomeni vstajanje ob 4.26, kar pomeni spanje najkasneje ob 23h, kar pomeni nič akcije ta teden.
se je pa jezus ponudil, da mi prinese značko. še zmeraj zbiram za izlet v benetke.
aha, in zadnjič sem v tisti smrdljivi uckanci eno izgubila; tisto iz cerkna. pošteni najditelj mi jo je vrnil ker je točno vedel, da je moja. ker je bil takrat tudi on v cerknem.
torej, danes vsi v channel zero, v prihodnje pa, če najdete kakšno značko, je najbrž moja.

3 Comments:

  • At 8:12 AM , Anonymous Anonymous said...

    sm srečal jezusa na faksu in jaz grem danes tudi na sphericube čeprav me ne vleče nekaj ampak nimam do polnoči kaj delat, bi pa šel na 80s v "ortoja" potem. tebe pa spet ne bo :P

     
  • At 10:20 AM , Blogger arctic donkey said...

    spet. a ti niso bli všeč v postojni? a bo tist metelkov klubek dost velik za vse, ki grejo na koncert? ker js vem že za 20 ljudi, da grejo ... heh. kaj nardi reklama ... =D

     
  • At 2:16 PM , Blogger Zoran Pungerčar said...

    ma tud na metelkovi mi niso bli, spet se mi ni dalo bit do konca. je bilo pa kr ljudi ja.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home