slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, April 08, 2007

black holes and revelations.

če se je kdo vprašal, kje je centi in zakaj ne piše, bo zdajle dobil odgovor.
centi je bila. v glavnem doma, pretresena, depresivna, lebdeča in brez inspiracije. razlog za to je bil očetov (ne)srečni padec z velike višine. škratki so ga rešili pred gotovo smrtjo, odnesel jo je samo z udarjenim hrbtom, ki ga še zdaj boli in s popraskano roko.
in kaj so torej neoprane zavese za veliko noč, že tretjič neopravljen izpit, ljubezenske težave, pet kil preveč in pomanjkanje denarja v primerjavi s tem, da roditelja vidiš v takem stanju?
razmislite. jaz sem že.

4 Comments:

  • At 11:14 AM , Blogger nta said...

    me veseli, da se je vse dobr izšlo! pazi na fotra!!

     
  • At 4:23 PM , Blogger Blazek said...

    Vse se bo rešilu, še vse se je. Bloški pregovor tm. ;)

     
  • At 1:54 AM , Blogger mushu said...

    res je noro, da ni blo nc resnega. upam, da se zadeve ne ponovijo.
    za sprostitev priporocam pivo. pa mene. =)

     
  • At 2:41 AM , Blogger arctic donkey said...

    hvala, bila je enkratna sprostitev. še kdaj se oglas. =) enkrat, da prespiš.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home