slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, June 12, 2011

Donkeyin vblogohod.

Jebemtišh, je minilo že mnogo mnogo let, odkar sem kaj naklanfala. Zgleda, da se mi v življenju ne dogaja nič oprijemljivega. Kar ni daleč od resnice, kajti v zadnjih n mesecih se je slepa kura malo manj kot upokojila. Edina razlika med upokojencem in slepo kuro je, da gre upokojenec vseeno vsak dan v trgovino, na banko ali k maši ali kar vse troje. No, jaz pa le v službo in nazaj tja od koder sem šla v službo.
Ampak četudi še tako osiromašena dih jemajočih dogodkov bom vseeno ponovno oživila svoj javni dnevnik. Zato, ker je bolje, da čas zapravljam s piljenjem svojega nedvomno dih jemajočega ustvarjalnega pisanja, kot s špijoniranjem na fejsbuku in branjem kvazi novic na "najbolj obiskani spletni strani v Sloveniji".
Evo, že jutri bom šla v službo z namenom, da se mi zgodi nekaj omembe vrednega in če bo sreča mila, vam bom že čez 24 ur postregla z ekskluzivnim poročilom o jutrišnjem dnevu.
Še sama sem se razveselila skorajšnjega odhoda v službo ...

4 Comments:

  • At 5:42 AM , Blogger mushu said...

    jaz te čutim (a, veš, I feel you) glede upokojitve.
    ti delavniki niso za nežnejši spol, ti rečem! in to vsak dan! phah!

    nekateri si pilimo le nothe. pa še to bolj poredko, odkar smo k hiši prinesli klipsno za nohte.

    te bomo vzeli za vzor, pa spet kej bučaril po svetu. ;)

     
  • At 1:35 PM , Anonymous Anonymous said...

    Že dneve in tedne in leta... čakam na novi zapis!

     
  • At 10:44 AM , Blogger mushu said...

    ... khm ... čakamo kaj je bilo novega sledeči dan ... če se gospa sploh še spomnijo ;)

     
  • At 12:51 PM , Anonymous Anonymous said...

    citiram Anonymusa! we want more!

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home