slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Wednesday, April 15, 2009

večer v troje.

takole, ko takole posedam v naslanjaču, mi je žena predlagala, naj objavim no že enkrat vendar nov post.

in takole se seveda nisem mogla upreti skušnjavi, zatorej bom opisala tale naš nepopisni večer.

po srkanju osvežilnih pijač v osrednjem bifejčku (pr pepiju) ter po sinhronizaciji grey's anatomy (rdeča nit: meso pa polenta), smo takole obsedeli.

moški del opčinstva navdušeno gleda fuzbal, žena pa malo manj navdušeno, pa vendar takisto gleda isti fuzbal.

jaz pa poročam.

takav ti je život.

7 Comments:

  • At 7:59 AM , Blogger mushu said...

    ah, tok enih smešnosti se je zgodil, ti pa tkole nič o tem :)

    lohk bi sam pisala kako se men Ofsajd razlaga in kok mi ne gre v glavo :D
    hi hi hi

     
  • At 12:10 PM , Anonymous Anonymous said...

    ...hehe, včas je fajn, da ti kdo mal zateži, ker pol tale post čist zažge.

    takav ti je život.


    anonimni zabaRTma

     
  • At 11:47 AM , Blogger arctic donkey said...

    žabaRTma, ne razumem ničesar. kdo komu teži? koga post zažge? :B

     
  • At 9:13 AM , Blogger arctic donkey said...

    glede ofsajda: ženske smo tako nesposobne to razumet, ker so moški enako nesposobni to razložit. razlago ofsajda sem slišala že 50x, zato sem se tokrat posvetila zaminivejšim rečem.
    teb pa predlagam, da naslednjič samo pokimaš. :B

     
  • At 11:44 AM , Blogger eLiSa FiSSoRe said...

    hola ??.. todo en orden-...
    saludos elisa

     
  • At 6:02 PM , Anonymous Anonymous said...

    Dober zacetek

     
  • At 11:15 AM , Blogger arctic donkey said...

    česa?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home