slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Tuesday, February 17, 2009

odgovor, ki te potolaži.

danes je eden najtežjih dni v mojem življenju. dan, za katerega nisem mislila, da bo tako težak in da bo name vplival v taki meri.

ustnih izpitov nikoli nisem preveč oboževala, iz preprostega razloga, namreč zdi se mi, da se ustno ne znam najbolje izražati. težko pri tem je tudi to, da se moraš odgovora spomniti takoj, jaz pa tega nisem sposobna.

danes pa grem opravljat izpit pred tričlansko komisijo in že 2 noči zaradi tega ne spim. imam se, pa tudi drugi me imajo, za flegmatika do konca. do smrti, če je treba. če bi me ustrelili, bi šele čez tri dni padla, bi rekla moja mama. ampak še nikoli v življenju me ni bilo tako strah.

zmaga pa tale pogovor:
a: "mene je ful strah. bojim se, da se sploh ne bom mogla zbrat in sploh ne bom odprla ust ..."
m: "eh, kaj te bo strah. sej ne grizejo."

aja.

2 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home