slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Monday, November 17, 2008

padam dol dol dol, v depresijo.

na prste ene roke lahko preštejem poste, ki so bili napisani z nekim žarom, ne da bi v njih koga kurcala ali se jezila na stvari, ki so takšne, kakršne pač so in ne moremo kaj dosti za to.

kje je ves moj optimizem, mladostniški žar in spontani šarm?

a jem premalo zelenjave?
čokolade?
sem preobremenjena?

mami pravi, da se malo preveč smilim sama sebi.
ja no, kaj pa naj?!

5 Comments:

  • At 2:19 PM , Anonymous Anonymous said...

    Jaz ti predlagam da si vzameš enega velikega tiča! Strastno, brez zadržkov in pomislekov. To bi moglo pomagat.

     
  • At 9:25 PM , Blogger arctic donkey said...

    to se EBSOLUTLI strinjam. to sem hotla napisat že v post, pa sem vedla, da bo v commentu bolj prišlo do izraza.

     
  • At 7:56 AM , Blogger mushu said...

    jz pa pravm, da se pramalo posvečaš sama sebi in pivu.
    :)

     
  • At 8:57 AM , Blogger Unknown said...

    Sigurno ni to, da imaš mamo, ki ti je vedno v podporo. :)

     
  • At 6:27 AM , Blogger Haro said...

    pridružujem se prvem komentatorju..ali se sexaš premalo ali s premajhnim

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home