slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Monday, November 03, 2008

joj, sosedje!

ko si zaželim svežega zraka, odprem vrata na balkon.

svež zrak se potroji, kajti moji sosedje so strastni kadilci.
poleg tega njihov otrok kar naprej vrešči. z eno deklico iz našega bloka imata skrivno navezo in vsak dan vem, kdaj je ura 16, saj takrat ponavadi začneta s paritvenimi kriki.
oče tega otroka je domnevno z drugega planeta, ker govori jezik, ki ga še nikdar nisem slišala. in tudi ima robotski glas. in cel dan se pogovarja po telefonu. na balkonu.
mamo sem slišala samo enkrat, pa še to se je branila nekih moževih (po tonu glasu sodeč) obtožb oziroma očitkov.
opazila pa sem, da imajo tudi oni ves čas odprt balkon. kar ne preseneča, glede na to, da kar naprej kadijo in klepetajo po telefonu ter pecajo vrstnice.
mogoče bi jim lahko v zahvalo kakšen mesec pod nosom pražila čebulo ali pa zapela kakšno arijo.

sem pa slovenka, a?

8 Comments:

  • At 12:02 PM , Blogger mushu said...

    če si srčno želiš, da jim crkne krava, si prava slovenka :)

     
  • At 1:01 PM , Blogger arctic donkey said...

    krava?
    js živim v bloku.

     
  • At 2:15 PM , Blogger Jotaeater said...

    nažgi jim Kings Of Leon! :)

     
  • At 6:49 AM , Blogger mushu said...

    ja no ... a veš - naj sosedu krava crkne pa to. :)

     
  • At 1:06 PM , Anonymous Anonymous said...

    preseli se kam v bližino merkatorja. sem slišala pravit da je najboljši sosed ;)

     
  • At 11:25 PM , Blogger Aja said...

    Če ti pridem jz pomagat pet bodo vsi pobeglni na drugo celino.. vsekakor bi moglo delovat ;)

     
  • At 1:16 AM , Blogger Unknown said...

    Ej, to se sliš kot super tema za genijalno kratko zgodbo/knjigo. Oh, yeah.

     
  • At 8:55 AM , Blogger arctic donkey said...

    mushu: ja vem. sej sm učitelca :D

    fairy: js sm pa slišala, da smo mi njegovi najboljši sosedje. to odpade. najboljša soseda sm že zdej.

    aja: aja? te bomo sprobal ;)

    pika: a maš ti pomanjkanje inspiracije? ;)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home