slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Friday, November 14, 2008

vulkan i(n) z(v)er.

ja, končno, v iztekajočih se urah zadnjega dne pred zloglasnim 15. novembrom.

pripeljem avto in se zmenim s fantom menjalncem. ker pri vulkanizerjih nikoli ne veš, kdaj bojo za tvojim hrbtom koga vzeli preko vrste, sem sem preparkirala na strateško točko z boljšim razgledom na delavnico.

stopim iz avta, sledil pa je napad nekega mimostoječega gospoda:

G(ospod): "a je to tvoj avto?"
J(az): "ja."
G: "zakaj si ga pustila tle, da ti ga razbijejo?"
J: "kdo?"
G: "ja, sej vidš, da noben ne more mimo!"
J: "lihkar je šla ena gospa mimo."
G: "ja pa dej preparkiri tja, a ne vidš, kok je tle ozko."
J: "gospod, tud vaš avto ovira promet, ker ste parkiral na ovinku."
G: "ne bit pametna, js že vem!"

na kar sem lahko le zamahnila z roko in šla na bankomat po denar za menjavo gum.
z vsem spoštovanjem, dragi dame in gospodje, ampak argumentov se ne postavlja na podlagi biološke starosti. poleg tega malo vljudnosti ne škodi, tudi če komunicirate s 40+ mlajšo osebo.

sam tok.

aja. in na igu zamenjajo gume in operejo avto za okroglih 30 evrov. zelo zadovoljna.

6 Comments:

  • At 3:17 AM , Blogger mushu said...

    tale vulkanizer je bil pa mal nesramen. rajš dam 7 evrov več in se počutim kot cenjena stranka. :)
    ja, z mano so se vsi fantje v delavnici ukvarjal, ker sm prišla na dober dan :D

    drugač si mi pa nasmejala jutro. :)

     
  • At 6:41 AM , Blogger arctic donkey said...

    ah, neee. fantje vulkanizerji so bli več kot prijazni in tud gume so mi zamenjal v slabih 10ih minutah.
    ta gospod je bil en deda, ki je mislu, da se mu morjo vsi klanjat, zato ker je najstarejši od udeležencev. pa še brundal je, da sm ga prehitela, čeprov sem se zmenila pred njim.
    krneki.

     
  • At 7:04 AM , Blogger mushu said...

    ah, dediji torej. :)

     
  • At 2:04 AM , Anonymous Anonymous said...

    ah, upognjenci. najrajši jih mam v lekarni, na busu, pr zdravniku. ful zanimivo kak si želijo vsest ravno na tist sedež kjer ti sediš, čeprav je okoli polno praznih. in pol stojijo (oz poskušajo stati) poleg tebe in ti pošiljajo očitajoče poglede. jao.
    sori, zašla s teme. yay, učinkoviti vulkanizerji! :D

     
  • At 12:09 PM , Blogger arctic donkey said...

    fairy: lol, upognjenci :D
    js jih načeloma spoštujem. vem, da so odraščal v drugačnem svetu in da je življenje v naglici verjetno za njih dosti stresno (že zame je). ampak usen, osnovna pravila bontona bi pa res lahko poznal.

     
  • At 2:25 PM , Anonymous Anonymous said...

    no, seveda, jih js tud spoštujem. sam ne v lekarni, na busu in pri zdravniku ;D
    sicer pa moja mama zmeri pravi - bohve kaki bomo mi ko bomo tulk stari :)

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home