slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Sunday, November 09, 2008

ko bi le imela penis.

spet naporen vikend. pravzaprav mi to prihaja že v navado - spočijem se ob ponedeljkih in torkih, ko imam samo 4 ure in nič popoldanskih obveznosti.

no tako sem v soboto po faksu in maminem obisku odjadrala med rjuhe. in tam obležala ko zaklana krava do šestih zvečer. ko sem se prebudila, sem naredila podroben načrt poteka delovnih dni prihodnjega tedna, poslala par mejlov in za silo pospravila po stanovanju.

ob 23ih sta na obisk prišla mlajša hermanosa. jezusa mi je vsa zgrožena jela pojasnjevati, da so v naši vasi policaji in to toliko, da je kr kej! zato bo domov (kjer je nekoč bil moj dom) raje vozila po okoliških hribih, da se jim izogne. ker sem bila preveč zaspana, sem odločno nasprotila (dovršna oblika glagola nasprotovati) njeni ideji in prevzela odgovornost (misijo "gremo domov") nase.

itak so me ustavili.
in si ogledali dokumente.
ter me povabili na preizkus alkoholiziranosti.
nisem napihala.

ker sem bedna in na martinovo soboto v 12 let starem cliotu prevažam bratca in sestrico. z gledališke predstave. domov. trezna.

kako bo šele čez 30 let?!

p.s.: penis = muškarac.

3 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home