slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, August 20, 2009

ne še.

izteka se. moj prvi plačani dopust. ki ni bil prav nič dopustniški, "kajti jaz, mlad in naiven, kot sem bil, sem se krepko uštel, ko sem mislil, da bom skozi dobro prišel, če bom" 2 meseca doma. oo, ne ne ne, nisem od tega.

tako sem 1 mesec od svojih 7 prostih tednov preživela kje drugje kot na gradu prestranek. kjer sem med drugim tudi animirala otroke.

zadnje počitniške dni sem se odločila preživeti doma, v zavetju ničesar, razen sten stanovanja. da bom imela mir. da bom brala. da bom pospravila po brlogu ter se psihično in fizično pripravila na novo šolsko leto.

se pa bojim, da v teh 5 dneh, kar sem resnično lahko doma, niti enkrat nisem bila doma 24 ur v kosu. ker v ljubljanski kotlini se venomer nekaj dogaja. pa tudi v drugih kotlinah naše dežele.

predvsem me je v preteklih dneh fasciniral kamfest. prvič sem bila v kamniku. že dvakrat ta teden. trnfest in zmaj se lahko skrijeta pred kamfestom. kamfest. ja. to je to.

zanimivosti sledijo. mogoče že jutri.

2 Comments:

  • At 4:52 AM , Blogger mushu said...

    jutri je! novice prosim :)

     
  • At 12:53 PM , Anonymous Anonymous said...

    This comment has been removed by a blog administrator.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home