slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Thursday, August 14, 2008

poslednji dan.

to je skoraj ne za verjet, ampak v hostlu sem koncno ostala sama. z receptorko in cistilko. ampak imam sobo, dnevno sobo z daljincem in racunalnik z internetom samo zase.

nekdo disec je na vratih in receptorka se pogovarja. ce bi se malo potrudila, bi razumela, kaj hoce. (jaz, ne receptorka) ok, ocitno ga ne zanima hostel. ker je sel.

sanji se je slabsa polovica koncno oglasila. mislim, da bo zdaj uredu. zakaj se ni ze prejsnji teden, recimo? bi bila cela portugalska cisto drugacna, ce bi se. recimo.

no ja, glede na to, da mi je to dan za okrevanje, ne bom napisala dosti, ker nimam cesa pisat ... razen da sem zjutraj vstala, pozajtrkovala in spila kavo, nato pa gledala jogos olimpico in saltala od mtv-ja do vh1. to je 6 muzickih programov. mislim, da sem v enem dnevu nadoknadila vse v 6 mesecih (kolikor sem bila brez mtv-ja) zamujene videospote. hvala bogu, da moj tv lovi samo slo1 in slo2. vsaj tisto, kar imam na voljo, je gledljivo.

sicer pa sem malo pofotkala hostel, napisala kartice (ja, na zadnji dan, sori, ce jih boste dobivali sele cez 2 tedna), spakirala vso bojno opremo in. to je to. =) sanja je sla v center in bo kupila testenine + omako, da bova vsaj en dan jedli kot ljudje.

mislim, da bo to vrhunec dneva.

aha, vceraj smo z nemkami (nemkama, v bistvu. maria in hanna sta) spile cervejo in gledale neumne nadaljevanke na fox life. na-sumu-nemci so v bistvu francozi, ali se bolj verjetno kanadcani (ker menda zelo dobro govorijo anglesko), se do mojega odhoda v posteljo se niso vrnili, smo pa ugotovili, da je tista bejba v bistvu od enega od njih bejba. onadva sta se vrnila prej kot ostali. ali pa je vceraj bil ravno on na vrsti. ohoho. kot da vas to zanima ... ampak kaj pa naj drugega pisem, da pijem cedevito in da cistilka locuje odpadke? ne vem no ...

ohoho, kako si grem na zivce. xB

3 Comments:

  • At 1:07 PM , Anonymous Anonymous said...

    1 comments.

     
  • At 1:59 PM , Blogger Jotaeater said...

    to te zihr od hoje boli, tko kot mene lani na Szigetu. hm, al so pa bli hungarian moskitos :)

     
  • At 3:38 AM , Blogger arctic donkey said...

    najbrž od hoje, ja.
    hungarian muskitos, to ne verjamem =P

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home