slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Wednesday, August 13, 2008

dan vzrokov in posledic.

zoper vsako bolezen raste rosca na svet', se je bil zlagal gospod kosobrin.

meni noga ne deluje prevec, kot bi morala. in ni cudezne rosce. majkemi. saj ne, da sem kaksno poskusila ...

vceraj sva imeli s sanjo sportni dan. toliko se v zivljenju nisem prehodila. ce sestejem vse svoje bivake skupaj, ne naberem toliko kilometrov.


najprej sva sli v center in splezali na grad od são jorgeja. jaz sem si ga ogledala od spredi-zadi do spodi-zgori in bila navdusena. v bistvu so samo stene in drevesa, ki rastejo iz peska in ravno to je blo tko cudovito. in bil je tam gospod, ki je brenketal na kitaro neko davno muziko. zelo sproscujoce.

nato sva s sanjo odromali proti belému. tam je bilo super lepo, ampak ogromno in prevec hoje. sploh ce pristejem se pohajanje po centru od prej.

nazaj sva sli na sreco z busom in se odpeljali par postaj naprej od domovanja, tko da ni blo fajn in sva spet malo hodili. na poti sva nabavili jogurte in cokoladne stvari in kar naenkrat me je zacela bolet noga. ne vem, od kdaj, nisem narobe stopila, nisem se udarila. kar pac boli me.

zvecer naju je gonçalo povabil na vajo od njegovega benda. bilo je res hecno, njegovi sobendasi so prav zaminivi gospodje. vsi so ze odrasli, poroceni in resni, ampak igrajo ac/dc, iron maiden in podoben shit rock, ki ga jaz ne ljubim. sploh. ampak je bilo hecno.

danes sva si ogledali oceanário. kar zaminivo, ampak ne vem, zakaj sem pricakovala vec. in potem nisem dobila tega? ne vem.

glavno je, da me noga se bolj boli, tako da ne morem stat na njej. nekej je oteceno, ampak ne vem, zakaj in kaj sploh in briga me. jutri bom zares pocivala, danasnje pohajanje je bilo napaka. ker zdaj tu po hostlu skacem samo po eni nogi.

sanja je sla po cervejo in cips, tako da bo danes veselo.

hrvatice in spanci so nas zapustili, so pa prisle anglezinje, ki ze ce dan gledajo tv, pa neki najbrznemci, ki so kar fajn za pogledat (4 fantje in ena punca, ne vem v kaksnih odnosih bi lahko bili) in 2 slovenca. jaa! fant in punca.

v kuhinji je smeha polna skleda, mislim, da je nekdo nekaj zazgal ali polil. vazno, da sta sanja in pivo na poti sem. ohoho.

sanjo bom prisilila, da spije neka piva. ful ji je hudo. joka. vem, zakaj ji je hudo in vem, da je huda stvar in vem, da ne morem nic narest v zvezi s tem. mi je pa vseeno ful grozno, ko zacne kar naenkrat jokat. in jaz nisem dobra tolazba. jaz lahko samo recem "sej bo," ker itak bo. ker vse enkrat mora bit. ampak ko si down, to niso glih besede, ki jih hoces slisat, a? ma ne vem, nisem dobra v tem. ne vem. sanja, te ljubim zelo, ampak res ne znam pomagat. ce to beres. ali bos brala. cez 10 let, ko bos porocena in imela dva lepa otroka in bos lepa, poskocna, slank in tako kul kot si zdaj.

aa, tudi nemki sta sli ven po pivo, tako da bo danes fado hostel partz. ob desperate housewives ... krneki. ampak bo. enkrat mora bit. zakaj pa ne recimo danes?

zivel tito!

5 Comments:

  • At 1:57 AM , Blogger mushu said...

    a ti še kar pohajkuješ? kdaj pa prideš kej v rodne kraje?
    dej sanji pivo, pa bo prec bolš vole.
    zajtrk rabm.

     
  • At 2:43 AM , Blogger tjaša said...

    tvojo matero zanima, zakaj un stric v tvojem telefonu laže, da ni več prostora za njeno sporočilo. no, pa če še ne veš - tudy ona bere tale blogec in ti po meni sporoča, da vzemi lekadol in ne pivo. ker če vzameš pivo - ali pa si ga že, bom (za anžetom in nero) jaz njen najljubši otrok. vüpan ka si vzela pivo:B

     
  • At 2:44 AM , Anonymous Anonymous said...

    oh tjaša, pa sej to si že!

     
  • At 2:45 AM , Blogger tjaša said...

    hvala mami:B

     
  • At 3:24 AM , Blogger arctic donkey said...

    danes je moj zadnji dan v lizboni. noga me boli, itak, zato jo dons ne bom obremenjevala. mislim, da bom cel dan gledala olimpijske igre ali pa bom izbrala enega od 10ih 6 let starih dvd-jev, ki se mi ponujajo na policki pod tv-jem. itak ne hodim v kino, tko da nisem se noenega videla. hoh.
    vzela sem pivo.
    tjasa, grozni gozdni jozha, ne prevzemaj se cetrtega alter ega in si ne odgovarjaj na lastne komente. to je res bedno. to je skoraj tako bedno, kot ce bi jaz napisala post in ga potem komentirala. pff.
    noga me boli samo, ko se naslanjam nanjo, zato nisem vzela lekadola. vse stima, samo zelo tezko hodim.

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home