slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Tuesday, August 19, 2008

nekaj gnilega v deželi notranjski.

jah, ko sem končno dopotovala na domačo zemljo, moja noga ni čudežno ozdravela.

pa sem šla na to našo trapasto urgenco, kjer bi zoprnim sestram krona z glave padla, če bi bile malo manj zoprne.

vsaj zdravnica in rentgenopreativka sta bili kul.

ugotovili so, da v mojem stopalu ni nič zlomljeno (hvala, to sem vedela), in ... no, da mi v bistvu nič ni.

mene pa nožica še vedno boli in spretno se moram izogibati hoji in delu.

oča trdijo, da je moj avto pokvarjen. zato je v čakalni vrsti pri spc škerjanec. tam se ravno zdaj popravlja naš novi družinski avto, ki je bil pretekli teden nesrečno potolčen s točo in, kot da to ni dovolj, še zaleten by dedek, ki vozi rikverc v rondoju.

še dobro, da me dušan še vedno pohlevno čaka v senci češenj in sliv na našem dvorišču. sicer nima servota in vinjete, je pa vseeno bolj zanesljiva izbira od radovana.

caralho.

2 Comments:

  • At 7:25 AM , Blogger mushu said...

    dej mej vinjeto pa se gremo kopat! KOPAT!!! v reko. mmmm v reko...

    lohka narišemo vinjeto. sej so mi v mali šoli rekl, da ne barvam preveč izven črt. mogoče sm se pa pobolšala?

     
  • At 9:27 AM , Blogger arctic donkey said...

    ti si mi ifiGenija. *

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home