slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Saturday, April 26, 2008

itak.

že tretjič zapovrstjo (v roku pol leta) se je zgodilo, da sem zbolela na prvi dan počitnic. ali na praznik. očitno moje ubogo telesce ve, kdaj imam čas cel dan preležat v postelji. bljah.

pohod, ki sem se ga nameravala udeležiti jutri, torej odpade, vprašljiv je tudi ponedeljkov žur. izgleda, da bodo te počitnice res igrale vlogo počitka.

sicer pa pišem iz čisto drugih razlogov.

pred dnevi sem naročila olstarke. rada bi jih po znižani ceni prodala komu, ki so mu všeč. meni so še kar, ampak glavno je, da so mi ene dve številki prevelike. skratka, po ameriško nosijo številko 5, po naše bi to lahko bila malo večja 38.

so pa čisto nove, še nedolžne, dotaknila sem se jih samo toliko, da sem zamenjala vezalke. majkemi!

no, dajmo.

2 Comments:

  • At 2:12 PM , Blogger Coprnije said...

    oj... v bistvu še ne vem če jih rabm... po kolk jih pa prodajaš?
    no u glavnm če bo kšn bl zainteresiran kupec mu prepuščam, če ne pa se lohk slišmo (sej jst pa balerinke oddajam, sam še nism mela cajta post napisat)

     
  • At 2:58 AM , Blogger mushu said...

    u. za kok pa jih daš? meni so pa kar povšeči. sam jz mam 38 nogo. a to mi bo prevelik pol?

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home