slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Monday, September 01, 2008

švic švic.

danes je prvi prvi september, ki mi z vidika učiteljice res pomeni prvi šolski dan.

žal mi ni uspelo prilesti skozi ozko grlo napol porušenih moravških cest do podružnične šole, zato sem ostala na matični. in to spet v 4. razredu. kar je po eni strani super.

dobila sem nov razred (se pravi, otroke), ki so ful simpatični. vprašajte me čez en mesec :B

od povsod me zasipajo s papirji in dolžnostmi, ampak jaz verjamem vase in vem, da bom to zmogla. če drugega ne, sem si papirje začela pravočasno razvrščati v mapce in dokumente v mape. na računalniku. če bo šlo vse tako gladko kot na prvi šolski dan, bo tole super leto.

me pa poleg nedvomno strmo vzpenjajoče se kariere čaka še par študijskih vzponov. malo bom šla na faks, tako, dvakrat tedensko, da se ne razvadim. imela sem veliko željo nadaljevati s tečajem portugalščine, glede na to, da jo imam zdaj vsaj malo v ušesu (kot se reče). dobila sem tudi mamljivo povabilo na arabščino, ampak ne hvala. hehe.

pejmo jest in naprej delat.
juhu!

3 Comments:

  • At 11:30 AM , Anonymous Anonymous said...

    uf, uf. respekt za voljo do poučevanja. js mam papir, ki pravi da sm kompetentna to delat pa se šol izogibam ko črnogorc lopate. pa mirne živce želim :D

     
  • At 12:36 PM , Blogger arctic donkey said...

    bolje to, kot z glavo skozi zid.
    sicer pa me v letu in pol delovnih izkušenj (vaaau) ni doletelo še nič šokantnega.
    vupan, ka me ne vutro tudi ne bou. ohoho.

     
  • At 5:17 AM , Blogger mushu said...

    naj ti bo leto naklonjeno in otroc ubogljivi. če pa ne, si pa vedno dobrodošla na pivu. to reš vse tegobe =D

     

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home