slepa kura.

... an moja štorja žalostna je, str'šnu, prou rjes, za krepat uad smjeha ...

Saturday, August 30, 2008

aah, dej mi gmah!

Jaz sem pravi
(Zmelkoow)


dandanes se že vsak izdaja za boga
sami psihopati, vmes pa jaz,
pošten in iskren kot flexarca,
ki meče iskre pošteno v zrak


dajte mi čas in ustvaril bom prostor,
tri dimenzije, v katerih bom stal.
morda sem res včasih malo preskromen,
a ko mi rečejo bog jaz odzdravim s čao.
ali pa mijav, če sem ravno mačkast,
včasih samo cvilim kot kakšen glodalec.
lahko bi rjovel, če bi bil kralj živali lev.

res ne znam pretvorit vode v vino
in nikoli ne vem, kje se zavije za raj.
ampak če mi daste filter vrečko in vodo
pa lonček in štedilnik znam ustvarit čaj.
prosim brez vprašanj, kako in zakaj
sem pač bolj skrivnosten, tak je moj značaj,
lahko bi besnel, če bi bil kralj živali lev.

drži da nisem mojster na dvovišinski bradlji,
ampak z žeblji zabit bi gor na križu obstal.
seveda bi zahteval lokalno anestezijo,
saj razumete, vsak je pod kožo krvav.
ne bi se bal, mogoče edino ptičev, ki izkljujejo oči,
veste, to se zgodi.
ampak ne bi oslepel, če bi bil kralj živali lev

nekaj malega znam tudi klonirat -
iz enega deževnika sem že naredil dva.
enak postopek testiram tudi na ljudeh,
a se žal ponavadi neuspešno konča.
saj veste čudna so pota božja.
jao spet imam napad domotožja
ampak ne bi trpel če bi bil kralj živali lev

1 Comments:

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home